
Prezentujemy Imprezę zaprojektowaną, abyś jeszcze lepiej i aktywniej mógł korzystać z życia. Bezpiecznie, pewnie i dzięki wyjątkowym właściwościom zachęci Cię do wspólnych podróży. Będzie Twoją inspiracją by wydobyć z każdej chwili jeszcze więcej. Ciesz się życiem, a każdy dzień niech będzie jeszcze bardziej niezwykły

* Zużycie paliwa i emisja CO2 zgodne z normą EC 715/2007 - 2018/1832AP. Pomiar zużycia paliwa i emisji CO2 wg normy NEDC.
Pokazane przykłady wyposażenia, specyfikacje i kolory mogą się różnić w zależności od lokalnych warunków rynkowych i dostępnych wersji modelowych. Każda zmiana wyposażenia i specyfikacji zostanie wyraźnie przedstawiona Państwu przed zawarciem umowy ze sprzedawcą.
Wyposażenie
Wymiary
SUBARU e-BOXER NOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY SUBARU
SUBARU e-BOXER łączy silnik SUBARU BOXER z silnikiem elektrycznym, niezmiennie dostarczając wyjątkowych wrażeń z jazdy w cichym i wygodnym wnętrzu, bez zbędnych hałasów i wibracji nawet na drogach gorszej jakości.

W celu zwiększenia efektywności jazdy zespół napędowy SUBARU e-BOXER dostosowuje do warunków jazdy dystrybucję mocy między dwulitrowym silnikiem z bezpośrednim wtryskiem paliwa a silnikiem elektrycznym. Efektem połączenia ze skrzynią Lineartronic jest ciche i liniowe przyspieszenie, precyzyjnie odpowiadające na potrzeby kierowcy. Umieszczenie silnika elektrycznego i akumulatora symetrycznie względem wzdłużnej osi pojazdu dopełnia stabilności, poprawia rozkład masy pojazdu (przód – tył) i równowagę osiągniętą dzięki nisko umieszczonemu środkowi ciężkości silnika SUBARU BOXER oraz stałemu napędowi wszystkich kół Symmetrical AWD.
Precyzja prowadzenia i stabilność w zakrętach
Podczas gdy w innych samochodach wspomaganych silnikiem elektrycznym precyzja prowadzenia może być pogorszona ze względu na większą masę, strategiczne rozmieszczenie elementów SUBARU e-BOXER pozwala zachować ogólną równowagę pojazdu. Nisko umieszczony silnik spalinowy oraz silnik elektryczny zamontowany w osi symetrii pojazdu, pomagają zachować precyzję prowadzenia i stabilność w zakrętach z których słyną auta Subaru.
Stabilny na autostradach. Pewny na bezdrożach.
Samochody z SUBARU e-BOXER zapewniają lepsze przyspieszenie oraz pewność prowadzenia tak na autostradzie jak i na błotnistych, wyboistych drogach.
Wygodna jazda miejska
Responsywna moc z silnika elektrycznego pozwala na pełną kontrolę, liniowe przyspieszanie i szybką reakcję na operowanie pedałem przyspieszania (gazu).
Wskaźnik systemu wspomagania silnikiem elektrycznym
Technologia Subaru
Technologie Subaru wyróżniają japońską markę i zapewniają unikatowe odczucia podczas prowadzenia, których doświadczysz wyłącznie w naszych samochodach. Technologie te pozwalają pojazdom Subaru spełniać najwyższe standardy, jeśli chodzi o osiągi, komfort, bezpieczeństwo i niezawodność, dostarczając jednocześnie wszystkim pasażerom spokoju i radości z jazdy.
Silnik SUBARU BOXER

Poziomy – przeciwsobny układ silnika typu bokser polega na rozłożeniu każdej pary cylindrów i tłoków o 180° względem siebie. Subaru wykorzystuje ten układ w silnikach SUBARU BOXER od ponad 50 lat, ze względu na
wiele zalet w porównaniu z silnikami innych typów. Dzięki temu samochody Subaru cechują się szczególną trwałością i niezawodnością.
Stały napęd wszystkich kół Symmetrical All-Wheel Drive

System ten w zależności od warunków drogowych dynamicznie rozdziela moment napędowy na wszystkie koła, zapewniając bezpieczeństwo, panowanie nad samochodem oraz wysoki komfort prowadzenia. Zalety S-AWD widoczne są natychmiast to lepsza kontrola podczas jazdy
w zakręcie, lepsza trakcja na śliskich nawierzchniach, lepsze przyspieszenia. S-AWD sprawia, że prowadzenie samochodu staje się łatwiejsze, bezpieczniejsze i przyjemniejsze.
Bezstopniowa skrzynia Lineartronic + napęd na wszystkie koła z aktywnym podziałem momentu napędowego

Skrzynia Lineartronic zapewnia płynną i bezstopniową zmianę biegów, utrzymując silnik w jego najbardziej ekonomicznym zakresie obrotów i zapewniając tym samym sprawne i płynne przyspieszenie, lepsze osiągi i niższe zużycie paliwa. Ze skrzynią Lineartronic zgodnie współpracuje
napęd wszystkich kół z aktywnym podziałem momentu obrotowego (Active Torque Split AWD), który w czasie rzeczywistym dostosowuje podział momentu napędowego do odpowiednich kół, tak aby sprostać warunkom panującym na drodze.
Subaru Global Platform

Subaru Global Platform (SGP) to nowa platforma, na bazie której powstają kolejne generacje samochodów Subaru. Dzięki swojej konstrukcji zapewnia jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa pasywnego,
a jednocześnie umożliwia bardziej precyzyjne i komfortowe prowadzenie pojazdu. Jest to przyszłość marki Subaru, dająca kierowcy i pasażerom jeszcze więcej radości z jazdy i spokoju podczas podróżowania.
1. Więcej radości z jazdy
Szybsza reakcja pojazdu na polecenia kierowcy pozwala prowadzić go precyzyjniej, zwiększając jednocześnie potencjał unikania przeszkód. W rezultacie samochód jest bezpieczniejszy i przyjemniejszy w prowadzeniu, także podczas długich podróży.
2. Komfort podróży
Radykalne zwiększenie sztywności nadwozia oraz konsekwentna modyfikacja całego zawieszenia pozwoliły na skuteczne tłumienie drgań pochodzących od nawierzchni i „ukrywanie” jej nierówności. Efektem jest bardziej komfortowa jazda i mniejsze zmęczenie podczas długich podróży.
3. Wygodna kabina
Ograniczenie nieprzyjemnych drgań i hałasu poprawiło komfort pasażerów podczas jazdy. Ulepszone zawieszenie i duża sztywność nadwozia przekładają się na wygodną podróż.
SI-DRIVE

Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE) pozwalają dopasować sposób działania zespołu napędowego i szybkość jego reakcji do stylu jazdy kierowcy i warunków drogowych.

Idea kompletnego bezpieczeństwa Subaru (All-Around Safety)
Gdy Twój samochód daje poczucie spokoju, życie staje się przyjemniejsze. Dlatego w Subaru bezpieczeństwo jest najważniejsze. Ze swoimi początkami w produkcji samolotów, Subaru kontynuuje politykę „ludzie na pierwszym miejscu”, dostosowując i wielokrotnie testując swoje zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, opracowywane od 50 lat. Dzięki najnowszym systemom ochrony i zapobiegania wypadkom oraz unikalnym technologiom, takim jak Subaru Global Platform i Symmetrical AWD, Subaru nieustannie dąży do poprawy bezpieczeństwa, aby zrealizować wizję przyszłości bez wypadków.

BEZPIECZEŃSTWO PODSTAWOWE
Podstawowe systemy bezpieczeństwa są wdrażane i udoskonalane już w początkowej fazie projektu auta. Doskonała widoczność, optymalna pozycja za kierownicą i intuicyjne elementy sterujące zapewniają bezpieczeństwo od momentu wejścia do pojazdu.
BEZPIECZEŃSTWO PREWENCYJNE
W Subaru opracowaliśmy system EyeSight*1, czyli technologię bezpieczeństwa prewencyjnego, która ma identyfikować potencjalne zagrożenia i wspierać bezpieczniejszą jazdę.
Zastrzeżenia:
*1 EyeSight jest systemem wspomagającym kierowcę i może w pewnych warunkach drogowych lub pogodowych nie zadziałać optymalnie. Kierowca zawsze jest zobowiązany prowadzić bezpiecznie i z uwagą oraz przestrzegać przepisów ruchu drogowego. EyeSight jest systemem wspomagającym kierowcę, ale nie zwalnia od odpowiedzialności za ewentualne wypadki. Sprawność działania EyeSight zależy od wielu czynników, takich jak odpowiednia obsługa samochodu, pogoda i warunki ruchu drogowego. Pełen opis działania systemu EyeSight i jego ograniczeń można znaleźć w instrukcji obsługi samochodu.
*2 Kierowca zobowiązany jest prowadzić zawsze bezpiecznie i z uwagą oraz przestrzegać przepisów ruchu drogowego. Podczas jazdy nie należy opierać się wyłącznie na działaniu pakietu „ADVANCED” z uwagi na możliwe ograniczenia funkcji rozpoznawania. Pełen opis działania pakietu „ADVANCED” i jego ograniczeń można znaleźć w instrukcji obsługi samochodu. Szczegółowe informacje można uzyskać również u Dealera Subaru.
*3 Wyposażenie opcjonalne.
Obrazowe przedstawienie działania systemu EyeSight. Nie odzwierciedla rzeczywistego działania systemu ani zasięgu widzialności kamer.
BEZPIECZEŃSTWO AKTYWNE

Dzięki m.in. takim technologiom jak Symmetrical AWD i Subaru Global Platform, aktywne bezpieczeństwo pozwala na precyzyjną kontrolę pojazdu poprzez dokładne dobranie podstawowych parametrów jazdy – przyspieszenia, skrętu, hamowania – co przekłada się na radość z każdej podróży.
BEZPIECZEŃSTWO PASYWNE

Bezpieczeństwo pasywne służy temu, by w razie zderzenia zapewnić podróżującym ochronę poprzez m.in. budowę nadwozia, która chroni kabinę, oraz poduszki powietrzne*.
Zastrzeżenie:
* Poduszki powietrzne są skuteczne, gdy użytkownicy przypięci są pasami bezpieczeństwa.
System wspomagania kierowcy EyeSight (druga para oczu)
W Subaru wierzymy w ideę kompletnego bezpieczeństwa (All-Around Safety). Dlatego stworzyliśmy EyeSight*1, czyli nowoczesny system wspomagania kierowcy. Zachowuje się on jak cyfrowa „druga para oczu”, która obserwuje drogę, korzystając z dwóch kamer. Na podstawie obrazów z kamer, pozwalających precyzyjnie określić kształt, prędkość
i odległość, system potrafi rozpoznać nie tylko samochody, lecz również motocyklistów, rowerzystów i pieszych*2. Kiedy wykryje potencjalne niebezpieczeństwo, ostrzeże kierowcę, a kiedy to konieczne zahamuje samochód, aby uniknąć kolizji. Tym samym EyeSight odciąża Cię i zwiększa Twoje poczucie bezpieczeństwa podczas prowadzenia Imprezy.
Zastrzeżenie:
*1 EyeSight jest systemem wspomagającym kierowcę i może w pewnych warunkach drogowych lub pogodowych nie zadziałać optymalnie. Kierowca zawsze jest zobowiązany prowadzić bezpiecznie i z uwagą oraz przestrzegać przepisów ruchu drogowego. EyeSight jest systemem wspomagającym kierowcę, ale nie zwalnia od odpowiedzialności za ewentualne wypadki. Sprawność działania EyeSight zależy od wielu czynników, takich jak odpowiednia obsługa samochodu, pogoda i warunki ruchu drogowego. Pełen opis działania systemu EyeSight i jego ograniczeń można znaleźć w instrukcji obsługi samochodu.
*2 Ponieważ EyeSight jest zdolny tylko do wykrywania obiektów znajdujących się co najmniej 1 metr nad powierzchnią ziemi, nie może wykryć obiektów o wysokości mniejszej niż metr. Ich wykrycie może być niemożliwe także z szeregu innych przyczyn, wynikających ze szczególnych warunków.
*3 Przedkolizyjne hamowanie awaryjne może nie zadziałać w każdej sytuacji. Zależnie od różnicy prędkości między obiektami, wysokości obiektu i innych warunków, nie każda sytuacja może być odpowiednia dla optymalnego działania EyeSight. Obrazowe przedstawienie działania systemu EyeSight. Nie odzwierciedla rzeczywistego działania systemu ani zasięgu widzialności kamer.